söndag 8 november 2015

Baka, baka kladdig kaka.

Idag är det farsdag och då föll lotten på mig att baka kladdkaka. Jag antog utmaningen och eftersom jag hittade en citron i kylen som min dotter köpt till mig (jag förstår inte vad hon menade med detta inköp) så gjorde jag även en citronkladdkaka.

Andra bloggare hade nu lagt ut en fin bild med tillbehör och diverse annat som krävs för en proffsig bild men eftersom min först ska fraktas dit den ska förtäras så får ni nöja er med den här. Faktiskt borde ni vara glada över att ni ens får se dem. Hade det inte funnits en mobilapp så hade ni inte fått det för då hade det tagit för lång tid att få in den i datan.

Philippa har förövrig redan gått runt i mina monsterklackar, det gör ont att säga att hon går bättre än mig i dem. Men hon gör verkligen det. Trots att de är typ 14 nummer för stora.

Trevlig söndag och farsdag!
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar