söndag 22 november 2015

Helgen i hemmets trygga vrå.

Den här helgen har jag och Philippa bara varit hemma. Vi har pärlat jättemånga pärlplattor, ätit godis och softat. Idag var Philippa på sitt första kalas, hon sa att det var jättekul. Jag är så glad för hennes skull att hon fick gå på kalas.

Nu är sista veckan i november här. Det går så fort, jag kan inte förstå att Philippa fyller 4 år snart. Känns som igår hon var nyfödd. Kollade på bilder från när hon var liten igår, blev väldigt sentimental och grät lite. Jag är så stolt över henne och den hon blivit. Även om hon testar mig nästan varje dag så har vi så roligt tillsammans nu. Vi hittar på saker, får skrattattacker och bara skrattar hejdlöst. Jag älskar den ungen, hon är det bästa som finns!

Kan inte förstå att det idag är mindre än 1 månad kvar på höstterminen i skolan. Tiden har gått så fort att jag knappt hunnit med. Nu är det dock dags att införskaffa termobyxor för det är kallt!

Trevlig kväll!
/Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar